RSS

Pentru unii umorul este ca și o limbă străină: fără subtitrare nu înteleg nimic!

19 Noi

magar

Un zâmbet nu costă nimic, dar oferă mult.
El îi îmbogățește pe cei care-l primesc fără ai face mai săraci pe cei ce-l dăruiesc.

Draga mea, ce preferi?
Un bărbat frumos sau unul inteligent?
Nici unul, nici altul. știi că îmi placi doar tu!

– Soția mea afirmă că este foarte sănatos să consum alimente crude.
Da, nici nevestei mele nu-i place să gătească.

Am împrumutat bani de la prieteni și mi-am cumparat iPhone 5. Acum nu mai vorbesc cu sărăntocii ăia!

Un bețiv povestește: … și cum ziceam, am ajuns aseară acasă, mă  dezbrac, intru în baie și deodată aud .. „Atenție, se închid ușile! Urmează stația Timpuri Noi cu peronul pe partea dreaptă.”

Cele 4 minuni ale femeilor:
1. Se udă fără să intre în apă.
2. Sângerează fără să se taie.
3. Dau lapte fără să pască.
4. Vorbesc fără să fie întrebate.

Între prietene:
– Draga, îmi vizitezi atât de des pagina de Facebook încât nu înteleg cine esti, amanta soțului meu sau soția amantului meu…

Bineînteles că ajutorul psihologului este întotdeauna binevenit. Dar să înjuri este mult mai ieftin.

Durata unui minut variaza în funcție de care parte a ușii de la baie te afli.

S-a ajuns la concluzia că expresia: „Toți barbații sunt la fel” a fost inventată de o chinezoaica care și-a pierdut bărbatul în multime!

Eu niciodată nu întreb „scuzați, unde este WC-ul?”. Eu sunt român. Singur hotărăsc unde este WC-ul!

Eu nu înteleg de ce în parc scrie: ”Înterzis animalelor!”. Ce, animalele pot citi?!

În sat, la discotecă:
– Domnișoara, dansezi?
– Nu.
– Atunci hai sa ne ajuti să împingem un tractor.

Două blonde ies dintr-un bar, și una îi zice celeilalte:
– Auzi, eu am uitat să fac pipi!
– Lasă că te învăț io.

Dinții către limbă : – Dacă te presam puțin te putem tăia !
Limba : – O singură înjurătură dacă rostesc unei persoane zburați toti 32!

După cină, tatăl le povestea fiilor săi istoria familiei: Străbunicul meu a luptat împotriva Rozelor, bunicul meu în războiul împotriva republicanilor, tatăl meu împotriva nemţilor în cel de-al doilea război mondial. La auzul acestor cuvinte, fiul cel mic spuse: Dar ce are familia asta de nu se poate întelege cu nimeni?

Câte persoane lucrează în biroul acesta?
– Cu șef cu tot, cinci.
– Deci, fără șef, patru?
– A, nuuuu… fără șef nu lucrează nimeni!

Astăzi am încercat să evit vodca, dar e cu 40% mai tare decât mine.

Fiecare femeie are o prietenă care mănâncă ca o vaca și nu se îngrașă!

Nu faceți aceeași greseală de două ori, sunt atât de multe greșeli noi de făcut!

Isteria este o boală vicleana; o contactează femeia, dar moare de ea bărbatul.

Nu lua viața prea în serios ! Oricum, nu o să ieși viu din ea.

Există două feluri de oameni. Unul spune mereu ce gândește. Celălalt are prieteni.

Nu-ți fă griji cu sănătatea. Trece.

Dumnezeu probabil îi iubește pe idioți, din moment ce a creat așa de mulți.

Alcoolul ucide celulele nervoase. Rămân doar cele liniștite…

Dacă simţi că soarta îţi pregăteşte un şut în fund, nu încerca să te întorci, lovitura este mult mai dureroasă!

Reclamă la o agenție de turism din Germania:
– Vizitați România, mașina dumneavostră este deja acolo!

Rimelul de la Max Factor creează impresia că genele sunt de trei ori mai
lungi. Cred că Max Factor ar trebui să facă și prezervative…

– Care este cea mai rapidă și sigură cale de ieșire a românilor din criză?
– Aeroportul OTOPENI !

Bursa este un mod de a lua banii oamenilor care se cred deștepti. Pentru proști se folosește Loto

Două blonde la o recepție simandicoasă, după ce au defilat pe la buffet, una-i spune celeilalte:
“Dragă, hai să plecăm! Vinul cică e vechi iar icrele sunt negre!”

Să-ți planifici concediul e foarte simplu: șeful îți spune când, iar soția – unde.

 
2 comentarii

Scris de pe 19 Noiembrie 2013 în PAUZA DE RAS

 

Etichete: , , , , , ,

2 răspunsuri la „Pentru unii umorul este ca și o limbă străină: fără subtitrare nu înteleg nimic!

  1. vio

    19 Noiembrie 2013 at 20:31

    Funny :))

     
    • florin

      20 Noiembrie 2013 at 9:55

      Haioase 🙂

       

Scrie un comentariu

 
